Internationaal

We werken aan de bekendheid van Flevoland in het buitenland. Zowel 'business to consumer' als 'business to business'. Centraal staat onze keuzes welke beschreven zijn in het Strategisch Marketingplan 2021-2025.  

Business to consumer

Doelgroep

In Duitsland richten we onze activiteiten op de persona’s Mary, Nora en Paul uit het Mentality-model. In België op de persona Mary. In de samenwerkingsprojecten, zoals Nederland Waterland, richten we ons op de persona’s die binnen het project bewerkt worden.

Veerboot Abel Tasman naar de Marker Wadden

Campagnes - Busines to Consumer

Business to Business

Doelgroep

We bewerken de buitenlandse travel trade markt waarbij we een focus hebben op reisaanbieders vanuit Duitsland en België.

Travel Trade Flevoland - B-to-B

Samenwerking

We werken samen met partners van Travel Trade Flevoland. De belangrijkste markten zijn Duitsland en België. Samen met Visit Friesland, Visit Wadden en de Hanzesteden kiezen we ook in 2022 voor de inzet op marketingactiviteiten bij sterke touroperators. Tot slot zetten we in op samenwerking met touroperators passend bij het DNA van Flevoland en het huidige en toekomstige aanbod.

Meer over Travel Trade
Almere heeft bijzondere architectuur zoals het gebouw The Wave.

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!